Pub
Por: AJ Lopes

 arlindo lopes1

Ti inda n sta li xintádu

riba kel nos banku di pedra

foradu di amor

Undi ki nu ta konbersaba sen presa

Nu ta planiaba nos futuro.

 

Tudu avion ki ronka na seu ta korta-m tripa

runhu makina asa'l fitisera

ki leba-u mas ka trase-u

Ki leba-m nha bida djuntu.

 

N ten fastiu di Ken ki ospra-u

Ki da-u tudu menos amor.

 

N sta raboitadu kontra tempu

Ki furtabu

ki trau tudu tempu

... Nen un sigundu pa un "boas oras"

 

Distinu ingratu

Tempu mufinu.

Sakutelu kakuladu

Kurason seku toradu.

 

Ma fika ta Sabi

Ma kada bes ki onda sota na rotxa

ki txora dor di sodadi di tudu sodadis...

 

Ma kada lagua ki disprinda di nha rostu

I di tudu kabuverdianu vitimas di imigrason

Ta rega speransa, ta djondju lonji ku pertu...



APOIE SANTIAGO MAGAZINE. APOIE O JORNALISMO INDEPENDENTE!

A crise na imprensa mundial, com vários jornais a fechar as portas, tem um denominador comum: recursos financeiros. Ora, a produção jornalística, através de pesquisas, entrevistas, edição, recolha de imagens etc. Tem os seus custos. Enquanto está a ler e a ser informado, uma equipa trabalha incessantemente para levar a si a melhor informação, fruto de investigação apurada no estrito respeito pela ética e deontologia jornalisticas que caracterizam a imprensa privada, sobretudo.

Neste momento em que a informação factual é uma necessidade, acreditamos que cada um de nós merece acesso a matérias precisas e de interesse nacional. A nossa independência editorial significa que estabelecemos a nossa própria agenda e damos nossas próprias opiniões. O jornalismo do Santiago Magazine está livre de preconceitos comerciais e políticos e não é influenciado por proprietários ou accionistas ricos. Isso significa que podemos dar voz àqueles menos ouvidos, explorar onde os outros se afastam e desafiar rigorosamente aqueles que estão no poder.

Portanto, se quiser ajudar este site a manter-se de pé e fornecer-lhe a informação que precisa, já sabe que toda contribuição do leitor, grande ou pequena, é tão valiosa. Apoie o Santiago Magazine, da maneira que quiser, podendo ser através da conta nº 6193834.10.1 - IBAN CV64 000400000619383410103 – SWIFT: CANBCVCV - Correspondente: TOTAPTPL - Banco Caboverdeano de Negócios - BCN, ou por meio deste dispositivo do PayPal.


APOIE SANTIAGO MAGAZINE. APOIE O JORNALISMO INDEPENDENTE!

Comentários  

+3 # Marciano Moreira 10-12-2018 15:57
"Si ka badu / ka ta biradu" - dja flaba nos pueta! Imutivu i dotadu di rikursus linguistiku kriativu, ku pasajens ben ritmadu! Parabens! Forsa!
Responder
+1 # Aj Lopes 10-12-2018 19:24
Obrigado,mestri Marciano.
Responder